nieuws

Pon Equipment biedt nieuwe servicecontracten

Materieel

Pon Equipment biedt nieuwe servicecontracten

Pon Equipment heeft haar servicecontracten vernieuwd. De vijf verschillende contractvormen met verschillende opties zijn teruggebracht naar drie overzichtelijke contracten. Om de nieuwe servicecontracten te introduceren komt Pon Equipment met een speciale actie.

‘Het idee van vijf contracten was om klanten zo goed mogelijk te ondersteunen. In de praktijk bleek dit uitgebreide aanbod voor klanten niet altijd even overzichtelijk en maakte de extra opties het lastig om op voorhand een duidelijke prijsindicatie af te geven. Dit moest duidelijker en uiteindelijk gemakkelijker ’, aldus Maarten Schouwink, Service Directeur bij Pon Equipment. ‘Vanaf nu hebben klanten keuze uit drie overzichtelijke servicecontracten, waarbij ze alleen betalen voor de daadwerkelijk gedraaide uren. Duidelijke voorwaarden en vaste prijzen.’

Keuze uit drie servicecontracten

Een machine kopen is een ding, deze onderhouden is een tweede. ‘Pon Equipment heeft al jarenlang een uitgebreid service netwerk. We helpen onze klanten graag de levensduur en efficiëntie van machines te verhogen om zo de ‘total cost of ownership’ te verlagen. Met deze nieuwe contractvormen sluiten we nog beter aan op de wensen en behoeften van onze klant.’

Klanten kunnen voortaan kiezen uit:

  • Onderdelen: Onderdelen worden verstuurt, de klant vervangt ze zelf.
  • Onderhoud: Het serviceteam van Pon Equipment onderhoudt de machine.
  • Full Service: De klant wordt volledig ontzorgd door de conditie van machines continu te monitoren. Ook wordt de garantie op machines verlengd.

Naast het voordeel van vaste prijzen zijn de contracten maandelijks opzegbaar. Ook klanten met de ‘verouderde’ contractvorm hebben de mogelijkheid om deze om te zetten naar een nieuw contract.

Tijdelijk eerste 1.000 uur gratis onderhoud

De introductie van de nieuwe servicecontracten worden ondersteund met een speciale actie. Bij afsluiting van het ‘Onderhoud’ servicecontract ontvangen klanten de eerste duizend uur onderhoud gratis. ‘We hopen op deze manier het belang van (preventief) onderhoud aan machines onder de aandacht te brengen en mensen tegelijkertijd kennis te laten maken met de kennis en expertise van Pon, één van de oudste Caterpillar dealers ter wereld.’

De actie geldt voor een aantal geselecteerde graafmachines en loopt van 1 juli tot en met 30 september. Meer informatie over de nieuwe servicecontracten en actievoorwaarden is hier te vinden.

Bekijk HIER het BouwMachines Merkdossier over Caterpillar.

Reageer op dit artikel