nieuws

De Bruycker en Kemp | Hamme verder als De Bruycker-Kemp

Ondernemen

De handelsnamen De Bruycker en Kemp | Hamme van Reesink Construction Equipment Belgium BVBA, gaan in de toekomst verder onder de handelsnaam De Bruycker-Kemp. De Bruycker is distributeur in België van onder meer de merken Kobelco, Bomag en Okada. Kemp | Hamme is de distributeur van onder meer de merken Atlas en Schaeff.

De Bruycker en Kemp | Hamme verder als De Bruycker-Kemp

Door onder 1 handelsnaam naar buiten te treden ontstaat in België een duidelijke en sterke organisatie, zegt De Bruycker-Kemp. ‘De merken Atlas, Bomag, Kobelco en Schaeff vullen elkaar perfect aan. Vanuit onze 3 vestigingen kunnen we nu bestaande en nieuwe klanten nog beter bedienen.’ Philippe Le Bourhis, algemeen directeur De Bruycker-Kemp, krijgt de algemene leiding over deze vernieuwde organisatie. Erwin Hellinckx is als commercieel directeur verantwoordelijk voor de commerciële kant van het verhaal.

De nauwe banden tussen De Bruycker-Kemp in België en de Nederlandse ondernemingen Hans van Driel B.V. en de Kemp Groep moeten zorgen voor een ‘sterke, concurrerende en toekomstbestendige organisatie in de Benelux’, aldus De Bruycker-Kemp.

Hoger serviceniveau

De geografische spreiding van de locaties zal, zo zegt het bedrijf, helpen bij de ontwikkeling van de gecombineerde activiteiten. ‘Ook voor een hoger serviceniveau is deze spreiding van belang. Kortere aanrijdtijden zullen onverhoopte stilstand voor klanten nog verder beperken. De werkplaatsen en de daarbij behorende service op locatie komen onder één centrale leiding. Ditzelfde geldt voor de onderdelen.’

Philippe Le Bourhis: ‘Het samensmelten van de verschillende culturen binnen de organisaties is al maanden in volle gang. Ik ben ervan overtuigd dat De Bruycker-Kemp verder uit gaat groeien tot een sterke en landelijk opererende organisatie. We hebben de merken, de mensen, de locaties en de motivatie om een toonaangevende leverancier van een compleet programma wegenbouw- en grondverzetmaterieel te worden. Tevens bouwen wij aan een organisatie waarin alle medewerkers nauw samenwerken om de doelen te bereiken. Een organisatie waar men persoonlijk kan groeien en die continuïteit biedt.’

Erwin Hellinckx: ‘De nieuwe handelsnaam, waarin 2 organisaties met historie samenkomen, zal veel klanten aanspreken. Daarnaast zal het uitgebreide merkenpallet ons kansen bieden om bestaande en nieuwe klanten nog beter te bedienen. De geografische spreiding zal ons serviceniveau nog verder versterken. Ik kijk met veel vertrouwen naar de toekomst.’

Nieuwe website

De websites van beide ondernemingen zijn samengevoegd in een nieuw ontwerp. Op basis van het stramien van de Kemp Groep en Hans van Driel B.V. is de ingeslagen weg duidelijk visueel gemaakt. Ook op het gebied van social media treden de bedrijven eensgezind naar buiten.

Meer nieuws uit de markt

Reageer op dit artikel